neděle 23. září 2012

Dreft Fashion Week - VŠUP

Další modní týden v Praze. Tentokrát s pracím práškem v názvu. Nevím jak vám, ale mě to přijde komický. 
Na páteční přehlídku VŠUP jsem vyrazila s Dori a Mishel. No a protože nejsme zrovna strategický typy, tak nám nedošlo, že když budeme v 15:30 na Andělu tak to asi ve čtyři na přehlídku nestihneme. No a tak jsme naskočily na tramvaj z ní pak vyskočily a utíkaly k Rudolfinu. Jenomže Mishel se vybavila podpadkama no a to víte, že běhat se v nich zrovna nedá. A tak si je pěkně sundala a běžela vstříc Rudolfinu bosa. V rychlosti jsme si koupily lístky a pospíchaly do stanu.
Přehlídka byla pěkná. Modely zajímavý. Některý však nenositelný. To mi trošku vadilo. Nemám ráda, když se na mole prochází holka v průhledných šatech nebo s pytlem na hlavě. 
Líbilo se mi zkombinování materiálů i barevný odstíny. Hlavně vždycky ocením nápady. Protože ty jsou nejpodstatnější. 
Asi nejvíc mě dostal první podvazkový model. Zářil barvama a vypadalo to jako jedna velká pivoňka ahhh...! Kámen úrazu je v tom, že se to nedá zrovna moc nosit. Ale fajn. Užily jsme si to.
Modelky ale pospíchaly a tak mám všechno rozmazaný. Takže jsem si vypůjčila fotky z facebooku Dreft Fashion Weeku. 

PS: Zejtra dodám článek o sobotě.*
















































CoCo: sukně: ZARA  košile: Levis  motýlek: Vintage  tenisky: Converse  kabelka: Pylones  náušnice: My Square  prstýnek: I am

Ňuňa: košile: HM  kalhoty: ZARA  triko: Quiksilver  tenisky: Converse

Žádné komentáře:

Okomentovat