úterý 11. září 2012

Krásnej den v pražský Itálii


Odjakživa si s babičkou děláme Krásný dny. Je to den, kdy jdeme nakupovat, skočíme si na dobrý jídlo, nebo si jen tak povídáme. A takovej krásnej den byl dneska.
Rozhodly jsme se jít na véču do Wine food marketu, kde to zbožňujeme! Je to takový útočiště pro milovníky Itálie v Praze. Místo kam si zajdete jen tak posedět s přáteli, vypít si skvělý kafe, sníst kus nebe nebo přemýšlet nad smyslem života. Každý si najde to svý. A taky je to takový celoroční léto. Když tam totiž vejdete, uhodí do vás vůně Itálie ze všech stran. Já teda nevím jak pro vás. Ale pro mě je Itálie symbolem léta. No a protože to pomalu, ale jistě končí, vytáhla jsem ještě letní outfit a hurá do pražského kulinářského nebe (aspoň pro mě určitě!).
Zatím jsem ve WFM vždycky měla těstoviny a vyjjímkou nebyl ani dnešek. Zaútočila jsrm na raviolli se zeleninovým raggů a babička si dala gnocchi s rajčaty, fenyklem a tuňákem. Oboje bylo výtečný. Pily jsme bezinkovou limonádu a můžu říct, že je to nejlepší co si v létě můžete dát. Pak jsme si ještě skočily pro Cannoli s vanilkovým krémem a kafe. No a protože tam přes léto otevřeli taky zmrzlinárnu, tak jsem neodolaly a ještě si daly italský gelato. Babička citronovou a já smetanu a jahodu. No a jak jinak než jen dlouhý, slastný mňáááám!*

PS: Jestli chcete tu nejlepší současnou zmrzlinu v Praze tak osedlejte svoje dopravní prostředky, obujte pohodlný boty nebo dobijte opencard a spěchejte do WFM, než to skvostný gelato zase přes zimu zruší!

PPS: Zamilujete se taky do jejich lamp. Jsou geniálně jednoduchý!

















top: HM  džíny: Levis  boty: Baťa  brýle: Ray Ban  přívěšek: Promod  náramky: HM  prstýnek: I am  kabelka: neznámá

Žádné komentáře:

Okomentovat