úterý 4. září 2012

Styl siblings

Den druhý. U nás jen čtyři hodiny a pak rychle pryč. První Angry birds pod lavicí. První nohy na stole. Nepřezutí. Protože kdo by se přezouval, když je to první tejden. Se třídou jedeme ve čtvrtek na Šumavu a povinností v chatě, kde jsme ubytováni, jsou přezůvky. Takže Crocsy zůstaly ještě do pondělí doma.
Zítra už se jede "naostro". Jak je to u vás? Ještě částečně prázdninujete nebo píšete první "testíčky"?
Ať tak nebo tak, je nutno si to užívat se stylem.*

PS: Trička I love..... jsem nikdy neměla ráda. Například tričko I love NY z nějakého obchoďáku v ČR je hotový horor. Přivezené beru. Ale stejně, nic pro mě. Až do července. Mé náhlé vzplanutí lásky k Jižní Koree mě ponouklo. A to by nebyl Ňuňa, aby se nepřipojil. Koreu zbožňuje stejně. Tak jsem se dostala přes své I love..... A teď lovuju!

PPS: Odpoledne jsem změnila outfit, protože to vypadalo na zimu. A vytáhla další zbožňovanou osobu. Agi. Budete jí milovat tak jako já. Rozená modelka. Jo dobře, dneska se nechtěla moc fotit. Pak jsme zamířily do Prahy a uděly si dámskou jízdu po kavárnách a Malý straně. Doporučuju. Takhle po škole je to uklidňující.

PPPS: Přežívejte v ústavech. Užívejte sluníčka. Stylujte. Poslední záchvěvy prázdnin jsou tady!




Ňuňa: kalhoty: HM  tričko: obchod na letišti v Seoulu  bundička: Topshop  tenisky: Converse
CoCo: kraťasy: HM  tričko: obchod na letišti v Seoulu  bundičko: Topshop  naušnice: HM  prstínek: Gate  náramek: Chanel  tenisky: Converse 



kalhoty: Gang  tílko: HM  svetr: Hollister  šátek: HM  brýle: Camaieu  přívěšek: Promod  prstýnek: Orsay  náramky: HM  kabelka: neznámá  boty: Crocs

Žádné komentáře:

Okomentovat