pondělí 1. října 2012

Dreft Fashion Week - Young Talents

Nejdřív, se vám chci omluvit za zpoždění se článkem. Ale vše má svoje vysvětlení.
Posledních pár dní jsem byla nemocná, a neschopná cokoliv dělat. No a tak jsem neměla absolutně sílu ani chuť na psaní "nějakýho článku". Vždycky jsem byla ráda, že ležím a nebo že můžu mluvit. A na blog jsem neměla ani pomyšlení. Moje hlavní priority byly, postel, spánek, prášky, všechny druhy zábavy co mě nevyčerpají a na chvíli mi zabaví mysl  no a pak taky spousta čajů...
Dřív jsem byla vždycky ráda, takhle na podzim nemocná. Ale to se postupem let změnilo. Teď mě to docela otravuje. Bude to znít komicky, ale hlavně mě štve, že nemůžu chodit do školy. Ne není to tak, že jsem blázen do učení a testů. Důvodem je, že nechci zameškávat hodiny a testy. Protože největší zlo, je všechno to dohánět. Řešit, kdy co napíšu nebo jaký téma se probíralo. Taky mi vadí, že prošvihnu některý super akce, nemůžu se vidět s kamarádama a vypadám jako mrtvola.  Ale dost o nemoci, jdeme se vrhnout na módu.







































Na sobotní přehlídku Young Talents jsem se vydala s Dori Noon a Markem. Lísky už jsem měli a tak jsem nemuseli pospíchat jako v pátek, ale stejně to bylo všechno ťip ťop. Jinak bychom to snad nebyli ani my. Přehlídka "mlaďochů" byla zajímavá. To je přesně to slovo, který jí vystihuje. Některý kousky byly vážně moc hezký, Ale byly tam i takový, který bych vidět nemusela.
Začínaly dvě pánské kolekce. První navržená Vladimírem Staňkem a druhá Miroslavou horkou. Oblečení bylo moc pěkný a hlavně nositelný. Pak pokračovaly dámské kolekce od Libora Komosného a  Lenky Štěpánkové. Některé dámské modely mi přišly slabší, z hlediska nositelnosti, protože vyjít v nich na ulici by bylo náročnější. Ale za nápady dávám plusy. Osvěžení je fajn. Ale příště bych upřednostnila víc barev. Přece jen bílá a černá jsou sice nesmrtelný, ale co je moc to je moc.
Byli jsme spokojený a už se těšíme na příští rok. Tedy jestli se taky nerozhodnou tuto akci zrušit. Protože jsem se dozvěděla šokující informaci, a to, že se prozatím odkládá další termín Code:Mode. No a o módní akce tady sice na podzim není nouze. Ale... Musíme se sami snažit. Takže příští rok větší účast a víc stylových lidí do ulic.*

PS: Znova se omlouvám za zpozdění, ale věřte mi, že dřív to nešlo. Protože po tom co jsem se vyléčila jsem odfrčela na čtyři dny do Amsterdamu. No a moje bláhové představy, že článek dokončím tam, padly hned po příjezdu. Internet v hotelu byl moc pomalý a moje myšlenky se točily, úplně kolem jiných dojmů.

PPS: Reálný podzim je tady. Jak si ho užíváte?






legíny: HM  svetr: Topshop  tenisky: Converse  náhrdelník: Promod  náušnice: Topshop  prstýnek: HM

Žádné komentáře:

Okomentovat