úterý 16. října 2012

Ladies Sunday Trip

Dámská jízda. Přesně tak jsme s Agi trávily neděli.
Protože měla svátek, slíbila jsem jí výlet do Prahy. A že byl bombovej!
Začaly jsme tradičně na Andělu, došly pěšky k Petřínu, protože Agi nechtěla jet tramvají, a usadily se do skvělý cukrárny U Knoflíčku. 
Pochutnaly jsme si na tvarohovým dortu s malinama, palačince s tvarohem a pak taky na vanilkový zmrzlině. No a zapíjely jsme to cappuccinem a hroznovým džusem. Mňamka!
Když jsem se vyvalily z cukrárny rozhodly jsme se pokračovat petřínskou lanovkou nahoru. A schválně jakou má ta lanovka barvu? Červenou nebo zelenou? No my jsme taky nevěděly. Tak si tam zajděte a pokochejte se překrásným podzimním Petřínem.
A pak jsem zase chodily. Z lanovky jsme vyskočily už v polovině a cupitaly jsme si to k Pražskýmu hradu. Tam jsme se zasmály vojákům. Protože to nejsou rytíři ani princové. Daly jsme si trdlo. Seskákaly ze schodů . Naskočily jsme na tramvaj a jely zase domů. Akorát mi ta moje princezna usnula na klíně v tramvaji.
Výbornej den*




Je skvělá!

Sobotní pózičky. To jsme oslavovali doma.




Zavři oči.....natáhni ruce.......užžžžžž! Jůůůůůůůůů!!!!!!*

Dětská radost je to nejhezčí!

Žádné komentáře:

Okomentovat