úterý 11. prosince 2012

So this is Christmas

So this is Christmas...and what have you done? Another year over. And new one just begun.
Už je to nevyhnutelné. Vánoce. Letos mi přijde, že přišli ještě rychleji. To bude asi tím, že jsem teď byla týden v pryč v Alpách.  Ale stejně. Těšila jsem se jak načerpá pořádnou vánoční atmosféru. No budu si muset pospíšit!
Ale jooooo vánoce! Čím dál...tím víc...se stávají mým nejoblíbenějším obdobím v roce. Snažím se užívat si je a nestresovat se. Být s rodinou. Vychutnávat si každý okamžik. Srovnávám si všechny nesrovnalosti. Rekapitulju celý rok. Co jsem udělal. Co jsem neměla děl. Za co jsme ráda. Co bych nejradši vymazala. Ale všechno to má smysl. A tenhle rok tak nějak víc. Aspoň mi to tak přijde. Vždyť je to ten "magický" rok 2012.
Za deset dní tu máme 21. a já cítím nejistotu. Cítím, že letos jsou všichni tak nějak moc v klidu. Že se nestresujeme tak jako loni. Že se tak nějak připravujeme na to, že to skončí. Ale ne! Teda já vlastně nevím, jestli věřím, že se něco stane. Asi jo. Myslím, že aspoň něco malýho by mělo. Já totiž vždycky měla Maye ráda. Tak bych byla nerady, kdyby se spletli. No uvidíme. Nebo možná neuvidíme.
Hlavně si to užívejme!*

PS: Oblíbila jsem si dlouhou uzávěrku a vánoční světýlka!


dlouhá uzávěrka + kometa v okně 
dole je ta původní




kráčím vstříc 21.
jsem hrooozně zvědavá




Žádné komentáře:

Okomentovat