středa 23. ledna 2013

5OO

 Dobrý, dobrý jídlo. Teď v lednu/únoru jsem vždycky "jídelně" vytížená. Protože všichni z rodiny mají narozeniny nebo aspoň svátky v tyto měsíce, oslavami se to jen hemží. A kdo to má pak shazovat. No přece se nebudu týrat a odmítat všechno to výborná jídlo. Achjo z těch fotek mám hlad.
Další sobota. Další oslava. Další restaurace. Je to jako na běžícím pásu.
V Pětistovce jsme byla ještě trošku nemocná a tak jsme se ochudila o spousty dobrých koktejlů a celou dobu jsem popíjela čaj. A jaký jiný než mátový s medem. Po tom se můžu utlouct. Pak jsme testovala bráchovu tomatovou polívku a byla jsem nadšená tou mističkou. Naprosto jednoduchý a skvělý. Pro předkrm jsem se nemohla nejdřív rozhodnout a tak jsem si dala pečenou červenou řepu s rukolou, piniovými oříšky a fetou a v půlce jsme to s tátou vyměnila za kozí sýr zapečený v italském špeku s akátovým medem. Mňamka! No a protože měli pizzy a já zrovna měla hroznou touhu si jí dát, šáhla jsem po Margaritě. Ostatně jako vždycky!
Moc fajn oběd!

 Oblečení z toho dne tady!







Žádné komentáře:

Okomentovat